Czym jest i jakie elementy zawiera księga znaku?

Czym jest i jakie elementy zawiera księga znaku?

Księga znaku to spis zasad i wytycznych dotyczących stworzonego logo bądź logotypu. Pomaga grafikom zaprezentować swój projekt i przekazać na jego temat dokładniejsze informacje. Tworzy się ją po to, aby wskazać klientowi drogę właściwego wykorzystania...

czytaj dalej
Co to jest system identyfikacji wizualnej?

Co to jest system identyfikacji wizualnej?

System identyfikacji wizualnej tworzony jest w celu zachowania spójnego i efektywnego przekazu identyfikacji wizualnej marki, czyli wszystkich elementów wizualnych budujących jej rozpoznawalność. Zadaniem SIW jest wprowadzenie standardów dopasowanych do specyfiki...

czytaj dalej
Czym jest strategia marki?

Czym jest strategia marki?

Strategia marki to zbiór długoterminowych działań służący wprowadzeniu, ulokowaniu i utrzymaniu marki na rynku oraz osiąganiu zamierzonych celów związanych z jej rozwojem. Strategia definiuje osobowość marki, jej cechy i wartości. Wszystko to, zawiera się w takich...

czytaj dalej
Na czym polega rozpoznawalność marki

Na czym polega rozpoznawalność marki

Rozpoznawalność marki to stopień w jakim konsument jest w stanie poprawnie zidentyfikować konkretny produkt lub usługę na podstawie efektów wizualnych takich jak: logo, opakowanie, slogan, czy elementy kampanii reklamowej, niekoniecznie mając w danym momencie...

czytaj dalej
Jak poprawić komunikację z klientami?

Jak poprawić komunikację z klientami?

Jednym z elementów marketingu mix 4C jest komunikacja, będąca odpowiednikiem promocji z modelu 4P. W odróżnieniu od drugiego modelu, 4C nie kładzie nacisku na przekaz promujący markę w formie reklam, notatek prasowych, czy PR. Kluczem do sukcesu jest zakomunikowanie...

czytaj dalej
Co to rebranding?

Co to rebranding?

Rebranding firmy to proces modyfikacji wszystkich, bądź niektórych elementów składowych przedsiębiorstwa: marki bądź wielu marek, (na które składa się ich nazwa, logo, slogan, opakowanie,) procedur, wartości, narzędzi komunikacji, strategii marketingowej itp. Istnieją...

czytaj dalej
Potencjał filmowy w Social Media

Potencjał filmowy w Social Media

Od samego początku video tworzone na Facebooka miało pełnić funkcję zwiększania zasięgu udostępnionego posta. Dziś opcje reklamowania fanpage za pomocą filmu są o wiele bardziej rozbudowane. Video możesz zastosować do osiągnięcia wielu celów reklamowych, podobnie jak...

czytaj dalej
Cennik filmów. Co wpływa na wycenę?

Cennik filmów. Co wpływa na wycenę?

Pierwszy etap wyceny: koncepcja i określenie zaawansowania produkcji filmowej Postanowiliśmy bardziej szczegółowo skupić się na elementach, od których zależy ostateczny koszt stworzenia wideo do wykorzystania zarówno w internetowych kanałach dystrybucji (YouTube,...

czytaj dalej
Kryzys w social media

Kryzys w social media

Nikon & Segritta, Play & Podróżniccy, Wedel & iWoman , Żytnia– to tylko niektóre z głośnych przypadków kryzysów w social media, które stały się już nieodłącznym elementem funkcjonowania marek w tym obszarze Internetu. Jak przebiegają takie zdarzenia, czy...

czytaj dalej
Marketing dla firmy logistycznej

Marketing dla firmy logistycznej

Na początku roku wiele firm logistycznych koncentruje się na opracowaniu swojego planu marketingowego. Ich celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez określone działania promocyjne i reklamowe. Dla firm, które są odpowiedzialne za transport towarów z punktu A do B,...

czytaj dalej
Marketing dla firmy kosmetycznej

Marketing dla firmy kosmetycznej

Początkujący właściciele firm czy salonów kosmetycznych często nie zawracają sobie głowy przygotowaniem dokładnego planu marketingowego swojego biznesu. Powodem może być brak czasu lub po prostu uważają to za mniej ważne. Zbyt zajęci codziennymi obowiązkami, nowymi...

czytaj dalej
Jak wykorzystać Social Media w promowaniu firmy

Jak wykorzystać Social Media w promowaniu firmy

Media społecznościowe dają ogromne możliwości marketingowe dla firm każdej wielkości. Umożliwiają przede wszystkim interakcje oraz udostępnianie i tworzenie treści. To skuteczny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów. Jeśli nie rozmawiasz bezpośrednio z...

czytaj dalej
Marketing sklepu odzieżowego

Marketing sklepu odzieżowego

Mimo faktu, iż sklepy odzieżowe spotkać możemy dosłownie na każdym rogu ulicy, przedsiębiorcy chętnie otwierają kolejne butiki. Warto jednak przed otwarciem własnego biznesu wziąć pod uwagę kilka istotnych aspektów. Celem tego artykułu jest poruszenie...

czytaj dalej
WYCEŃ   USŁUGĘ