Marketing restauracji

Marketing restauracji

Nie znam osoby, która na jakimś etapie swojego życia nie chciałaby prowadzić pubu czy restauracji. Romantyczne wyobrażenie o niekończącym się potoku zadowolonych klientów i znajomych, wyobrażenie nieskomplikowanego i przyjemnego biznesu szybko jednak zostaje...

czytaj dalej
Idealna karta produktu

Idealna karta produktu

  Jak napisać dobry opis na karcie produktu? Być może w pierwszej chwili wywołam niemałą konsternację, ale… nie ma jednego słusznego przepisu na idealny opis produktu. W tym artykule więc nie będę się odnosił do "składników idealnego opisu" jak aspekty techniczne...

czytaj dalej
Zmiana w algorytmie Google

Zmiana w algorytmie Google

23 września 2016 Google oficjalnie potwierdziło wprowadzenie "Pingwina", czyli części algorytmu odpowiedzialnej za rankujące czynniki zewnętrzne (odnośniki) w czasie rzeczywistym. Do tej pory odbywało się to cyklicznie, począwszy od 2012 roku. Co to oznacza dla...

czytaj dalej

Ograniczenie mobilnych reklam

Google najwyraźniej zauważyło problem irytujących reklam w wersjach mobilnych stron, ponieważ zapowiedziało walkę z procederem od 10 stycznia 2017 roku. Zaryzykuję stwierdzenie, że właściciele stron nie mają złych intencji. Jednak często zastosowane mechanizmy i...

czytaj dalej
Kursor na Marketing – relacja z konferencji

Kursor na Marketing – relacja z konferencji

10 maja 2016 w Krakowie odbyła się 3. edycja spotkania marketingowego „Kursor na Marketing”. Wcześniejsze edycje dotąd miały miejsce w Katowicach. Tematem przewodnim krakowskiej edycji był marketing na Facebooku. Organizatorzy zaznaczali, że na konferencji pojawią się...

czytaj dalej
Ile za te lajki na funpagu?

Ile za te lajki na funpagu?

ytuł jest nieco przekorny, ale tego typu sytuacje i pytania naprawdę mają miejsce. To codzienna rzeczywistość i mantra każdej firmy czy freelancera zajmującego się social media. Mail, telefon, wycena, a następnie pytanie: "To ile będę miał lajków...

czytaj dalej
WYCEŃ   USŁUGĘ