Komiks jako forma reklamowa

Świat żyje dziś superbohaterami z wytwórni Marvela bądź DC, co przyczynia się znacząco do popularyzacji komiksów. Prawdą jednak jest, że komiks od dawna ma się bardzo dobrze, zwłaszcza jako forma reklamowa. Dlaczego? To doskonały sposób na wyróżnienie się spośród konkurentów.

Taki komiks jest bardziej zauważalny i zapamiętywany niż kolejny plakat, ulotka czy baner, ponadto nie bez przyczyny mówi się o ślepocie banerowej – odbiorcy mają dość powielanych i nudnych form. To doskonała okazja na wprowadzenie do komunikacji marki niestandardowych rozwiązań, dalekich od stockowych zdjęć czy powielanych infografik.

To doskonała okazja, aby stworzyć z DirtyDot oryginalny komiks reklamujący Twoją firmę!

Tworzymy zarówno komiksy brandingowe z udziałem bohatera marki (brand hero), które wspierają wizerunek firmy i pomagają budować świadomość o marce; komiksy reklamowe, które najczęściej wykorzystywane są jako ulotki, ale także komiksy edukacyjne – tutaj w naszym portfolio jest tworzenie ciekawych instrukcji dla pracowników oraz materiałów na szkolenia. W swojej ofercie mamy również komiksowe zaproszenia na ślub i wiele więcej.

Komiksy reklamowe spod ręki artysty

Reklama komiksowa, czyli taka w całości wykonana jako komiks lub stylizowana na komiks, to skuteczny sposób, aby przyciągnąć uwagę Twoich klientów. Możesz zdecydować się na zwykłą planszę komiksową zachwalającą produkt bądź usługę, ulotki z krótkimi, zabawnymi historiami czy nawet rysunki satyryczne.

Skuteczność komiksu reklamowego zależy wiele od doświadczenia i talentu artysty. Na pokładzie DirtyDot mamy samych utalentowanych pracowników, których praca wspólna owocuje doskonale opracowanym i zaprojektowanym komiksem. Ilustrator komiksów współpracuje ściśle ze specjalistą od marketingu, aby komiks przybrał formę komunikatu wspierającego działania marketingowe Twojej firmy.

 

Wszystko zaczyna się od scenariusza

W przypadku każdej formy promocji ważny jest przekaz. Dlatego nasza praca zaczyna się od wymyślenia koncepcji i scenariusza, dopiero potem przystępujemy do pracy. W komiksie wszystko musi być przemyślane i spójne, nawet taka kwestia jak zastosowanie dymków czy kwadratów do wypowiedzi bohaterów nie jest przypadkiem.

Scenariusz do komiksów stanowi tło całej pracy. Szkicujemy więc proste scenki w wybranym przez klienta stylu, uwzględniamy wstępne offy, czyli narrację i dialogi, na koniec odbudowujemy to w odpowiednie słowa. Skupiamy się na tym, aby przekaz był zrozumiały dla odbiorcy i maksymalnie efektywny.

Ważne przy tym jest, aby odpowiednio wyważyć formę komiksu oraz przekaz marketingowy – całość musi harmonijna i czytelna dla odbiorcy.

Magda, nasza profesjonalna rysowniczka i ilustratorka, która jest zagorzałym sympatykiem komiksów, a także wielbicielką przełamywania form i przekraczania artystycznych granic, stworzy dla Ciebie oryginalną komiksową reklamę.

Spod jej ręki wyjdzie komiks promocyjny, który będzie dopasowany do specyfiki Twojej branży, będzie też odzwierciedlał Twoje idee i w ciekawy sposób reklamował produkty bądź usługi.

Ile to może kosztować

poprowadzimy Cię krok po kroku
WYCEŃ
WYCEŃ   USŁUGĘ