Ile za te lajki na funpagu?

Ile za te lajki na funpagu?

ytuł jest nieco przekorny, ale tego typu sytuacje i pytania naprawdę mają miejsce. To codzienna rzeczywistość i mantra każdej firmy czy freelancera zajmującego się social media. Mail, telefon, wycena, a następnie pytanie: "To ile będę miał lajków...

czytaj dalej

Strony responsywne – nowa pozycja w ofercie

Powiększamy swoją ofertę dotyczącą tworzenia stron internetowych. Teraz w ofercie strony www dostosowujące się do rozdzielczości urządzeń mobilnych, czyli tabletów, telefonów czy czytników e-book. Przerabiamy także te, które nie załapały się na mobilną rewolucję....

czytaj dalej

Nowa strona DirtyDot

Nastała wiekopomna chwila! Stare się naprawdę zestarzało i nie chciało się dostosowywać do rynkowych rozdzielczości, spowolniło, no i się znudziło. Dzisiaj jest responsywne, odchudzone i - mamy nadzieję - estetyczne. Powodów do zmian było kilka, od bardzo praktycznych...

czytaj dalej

Reklama internetowa w 2014 roku

Jaki będzie rok 2014 w reklamie internetowej? Nie będzie anonimowy. Jeszcze kilka lat temu w dobrym tonie było utrzymywać swoje prawdziwe dane w tajemnicy, ukrywanie za pseudonimami czy proxy było na porządku dziennym. Dzisiaj, kiedy Page Rank - opatentowany algorytm...

czytaj dalej

Katalogi (nie)popularne

W styczniu 2012 roku pisałem entuzjastycznie o katalogowaniu jako formie skutecznego pozycjonowania, wielkie G. lubiło te krótkie wpisy, jak po deszczu powstawały grupy, do których można było dodać stronę przy niewielkich nakładach finansowych. Minął rok i osiem...

czytaj dalej

Jak stworzyć dobrą stronę internetową?

Kilka słów, jak powinna być skonstruowana skuteczna strona internetowa – to znaczy taka witryna, która sprzedaje, przyciąga potencjalnych klientów lub intryguje. Oczywiście, nie będę pisał o tworach typu Demotywatory, bo skupię się na typowych biznesowych wizytówkach,...

czytaj dalej

Współczynnik konwersji

Pod tym technicznie brzmiącym pojęciem może kryć się wiele terminów, które będą różne dla podmiotów działających w sieci. Z definicji jest to wskaźnik  który mierzy skuteczność podjętych działań jako ilość pożądanych czynności, który wykonuje klient odwiedzając naszą...

czytaj dalej
WYCEŃ   USŁUGĘ