Strony responsywne – nowa pozycja w ofercie

Powiększamy swoją ofertę dotyczącą tworzenia stron internetowych. Teraz w ofercie strony www dostosowujące się do rozdzielczości urządzeń mobilnych, czyli tabletów, telefonów czy czytników e-book. Przerabiamy także te, które nie załapały się na mobilną rewolucję....

czytaj dalej

Nowa strona DirtyDot

Nastała wiekopomna chwila! Stare się naprawdę zestarzało i nie chciało się dostosowywać do rynkowych rozdzielczości, spowolniło, no i się znudziło. Dzisiaj jest responsywne, odchudzone i - mamy nadzieję - estetyczne. Powodów do zmian było kilka, od bardzo praktycznych...

czytaj dalej

Reklama internetowa w 2014 roku

Jaki będzie rok 2014 w reklamie internetowej? Nie będzie anonimowy. Jeszcze kilka lat temu w dobrym tonie było utrzymywać swoje prawdziwe dane w tajemnicy, ukrywanie za pseudonimami czy proxy było na porządku dziennym. Dzisiaj, kiedy Page Rank - opatentowany algorytm...

czytaj dalej

Katalogi (nie)popularne

W styczniu 2012 roku pisałem entuzjastycznie o katalogowaniu jako formie skutecznego pozycjonowania, wielkie G. lubiło te krótkie wpisy, jak po deszczu powstawały grupy, do których można było dodać stronę przy niewielkich nakładach finansowych. Minął rok i osiem...

czytaj dalej

Jak stworzyć dobrą stronę internetową?

Kilka słów, jak powinna być skonstruowana skuteczna strona internetowa – to znaczy taka witryna, która sprzedaje, przyciąga potencjalnych klientów lub intryguje. Oczywiście, nie będę pisał o tworach typu Demotywatory, bo skupię się na typowych biznesowych wizytówkach,...

czytaj dalej

Współczynnik konwersji

Pod tym technicznie brzmiącym pojęciem może kryć się wiele terminów, które będą różne dla podmiotów działających w sieci. Z definicji jest to wskaźnik  który mierzy skuteczność podjętych działań jako ilość pożądanych czynności, który wykonuje klient odwiedzając naszą...

czytaj dalej

Pozycjonowanie sklepów internetowych

To co sprawdza się doskonale w przypadku firm lokalnych lub usług niekoniecznie musi przynosić podobne rezultaty w przypadku szeroko pojętego e-commerce. Mowa tu oczywiście o pozycjonowaniu sklepów internetowych oraz o modelu rozliczeń, który da jak najwięcej korzyści...

czytaj dalej

Katalogowanie jako metoda pozycjonowania

Dzisiaj zajmiemy się prostą metodą wsparcia dla każdego serwisu jakim jest katalogowanie. Algorytm firmy Google nieustannie zmienia się, ewoluuje, kiedyś jeden sposób mógł wystarczyć jako gwarancja wysokich pozycji w wyszukiwarce, teraz należy katalogowanie traktować...

czytaj dalej