Kary nakładane przez Google, czyli zawsze można taniej
Przeglądając oferty na działania SEO w internecie, dostajemy olbrzymie ilości sprzecznych komunikatów. Z jednej strony obietnice szybkich efektów i gwarancje uzyskania wysokich pozycji za śmieszne pieniądze. Z drugiej informacje o potrzebie prowadzenia skoordynowanych...
Audyty SEO – nowa pozycja w ofercie
Wiedza na temat optymalizacji stron i idąca w parze świadomość technologiczna nie każdemu jest dana; nie jest to w końcu wiedza...
Strony responsywne – nowa pozycja w ofercie
Powiększamy swoją ofertę dotyczącą tworzenia stron internetowych. Teraz w ofercie strony www dostosowujące się do rozdzielczości urządzeń mobilnych, czyli tabletów, telefonów czy czytników e-book. Przerabiamy także te, które nie załapały się na mobilną rewolucję....
Długi ogon, czyli jak klienci trafiają na naszą stronę
Dlaczego ogólne słowa kluczowe są coraz mniej skuteczne? Wyobrażając sobie ścieżki, którymi klient trafia na naszą ofertę, pomijając tradycyjne media oraz polecenie, często wydaje się nam, że takie osoby nie wiedzą, czego szukają i próbują dojść do rozwiązania,...
Nowa strona DirtyDot
Nastała wiekopomna chwila! Stare się naprawdę zestarzało i nie chciało się dostosowywać do rynkowych rozdzielczości, spowolniło, no i się znudziło. Dzisiaj jest responsywne, odchudzone i - mamy nadzieję - estetyczne. Powodów do zmian było kilka, od bardzo praktycznych...
Podsumowanie roku 2013 Agencji Reklamowej Dirtydot
Co się zmieniło u nas w 2013 roku? Wprowadziliśmy nowe usługi do naszej oferty. Najpierw był to kontrowersyjny buzz marketing, potem projektowanie aplikacji mobilnych na system Android. W przeciągu kilku miesięcy pozyskaliśmy kilku znaczących klientów do naszego...
Content Marketing: nowy trend czy chwilowa moda?
Co to jest content marketing? Content marketing służy budowaniu zaufania do firmy oraz pozyskaniu nowego ruchu co powinno owocować dodatkowymi zamówieniami i klientami, to w dużym uproszczeniu całość działań służąca prowadzeniu dialogu z użytkownikiem jakie...
Reklama internetowa w 2014 roku
Jaki będzie rok 2014 w reklamie internetowej? Nie będzie anonimowy. Jeszcze kilka lat temu w dobrym tonie było utrzymywać swoje prawdziwe dane w tajemnicy, ukrywanie za pseudonimami czy proxy było na porządku dziennym. Dzisiaj, kiedy Page Rank - opatentowany algorytm...
Katalogi (nie)popularne
W styczniu 2012 roku pisałem entuzjastycznie o katalogowaniu jako formie skutecznego pozycjonowania, wielkie G. lubiło te krótkie wpisy, jak po deszczu powstawały grupy, do których można było dodać stronę przy niewielkich nakładach finansowych. Minął rok i osiem...
Cztery powody, dla których większość nowych właścicieli stron internetowych nie zarabia wykorzystując to medium
Brak wystarczającej empatii Nie wystarczy napisać: "Oferujemy kompleksową obsługę z zakresu opieki nad osobami starszymi", wkleić dane kontaktowe i obserwować kolejne przelewy na rachunku bankowym. Jednym z najczęściej spotykanych błędów jest brak empatii w stosunku...
Rola fotografii i grafiki w procesie budowania marki
Niemal w każdej firmie, niezależnie od wielkości czy przeznaczenia, pracują modele. Piękne, profesjonalnie wyglądające kobiety z czarującymi uśmiechami oraz charyzmatyczni prezesi korporacji. Jakby tego było mało, są to te same osoby! Jak one godzą prace w tylu...
Jak stworzyć dobrą stronę internetową?
Kilka słów, jak powinna być skonstruowana skuteczna strona internetowa – to znaczy taka witryna, która sprzedaje, przyciąga potencjalnych klientów lub intryguje. Oczywiście, nie będę pisał o tworach typu Demotywatory, bo skupię się na typowych biznesowych wizytówkach,...
Współczynnik konwersji
Pod tym technicznie brzmiącym pojęciem może kryć się wiele terminów, które będą różne dla podmiotów działających w sieci. Z definicji jest to wskaźnik który mierzy skuteczność podjętych działań jako ilość pożądanych czynności, który wykonuje klient odwiedzając naszą...
Pozycjonowanie sklepów internetowych
To co sprawdza się doskonale w przypadku firm lokalnych lub usług niekoniecznie musi przynosić podobne rezultaty w przypadku szeroko pojętego e-commerce. Mowa tu oczywiście o pozycjonowaniu sklepów internetowych oraz o modelu rozliczeń, który da jak najwięcej korzyści...
Katalogowanie jako metoda pozycjonowania
Dzisiaj zajmiemy się prostą metodą wsparcia dla każdego serwisu jakim jest katalogowanie. Algorytm firmy Google nieustannie zmienia się, ewoluuje, kiedyś jeden sposób mógł wystarczyć jako gwarancja wysokich pozycji w wyszukiwarce, teraz należy katalogowanie traktować...