Nastała wiekopomna chwila! Stare się naprawdę zestarzało i nie chciało się dostosowywać do rynkowych rozdzielczości, spowolniło, no i się znudziło. Dzisiaj jest responsywne, odchudzone i – mamy nadzieję – estetyczne.

Powodów do zmian było kilka, od bardzo praktycznych – Google w jednej ze swoich poprawek uznało, że duże slidery na górze strony mogą być reklamami, tym samym straciliśmy na miesięcznych wyszukaniach znaczącą ilość potencjalnych klientów. Idąc za przykładem portalu alkowiki.pl, który niejako stanowi dla nas poligon doświadczalny służący analizie rynkowych trendów, dodaliśmy obsługę urządzeń mobilnych – teraz odwiedzin z tabletów, telefonów jest już przeszło 35%. Mamy nadzieję, że nieco łatwiej jest także dotrzeć do wszystkich informacji.

I jakie są pierwsze efekty? Dodanie responsywności, przeniesienie na szybszy serwer i sama optymalizacja przyniosła skoki na niedopieszczane frazy na wysokie miejsca.

 

efekt działań optymalizacyjnych na stronie internetowej

efekt działań optymalizacyjnych na stronie internetowej

Howgh!

0/5 (0 Reviews)