Projekty katalogów
Mogłoby się wydawać, że wraz z rozwojem Internetu katalogi są już przestarzałe i mało która firma z nich korzysta. To myślenie jest błędne. Katalogi reklamowe wciąż pozostają solidnym sposobem na zwiększenie sukcesów marketingowych firmy. Wciąż jest to najczęściej trzymany druk firmowy w ręku klienta, wciąż jest to najlepszy sposób na wizualną prezentację oferty. Ba, wciąż jest to jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi w celach wspierających sprzedaż.
Projekty katalogu i broszur to wciąż najpotężniejsze narzędzia w zestawie marketingowym, służące do rozpowszechniania informacji o Twoich produktach, usługach i marce.
Tym samym projekt katalogu musi spełniać kilka określonych zasad. Przede wszystkim powinien być przejrzysty, estetyczny, a zwłaszcza skuteczny. Co to oznacza? Materiały reklamowe powstają po to, aby zaprezentować ofertę i skłonić do interakcji z Twoją firmą. Jeżeli są źle zaprojektowane i nieczytelne, nie spełniają najważniejszego: nie przyciągają klientów.
Możesz tego uniknąć. Jak?