Copywritting
Potrzebujesz tekstów na stronę www, ulotkę czy tekstu reklamowego? Od tego jesteśmy...Copywriting to sztuka sprzedawania, a nie sztuka pisania!
Copywriting to sztuka, która nabrała znaczenia w ostatnich latach dzięki content marketingowi („Content is a King!”). Skuteczny marketing treści może przynieść Ci więcej klientów niż niejeden handlowiec. Kluczem do pozyskania klientów jest zaprezentowanie oferty w taki sposób, aby klient chciał wejść w dialog z Twoją firmą. A zachęci go do tego to doświadczony copywriter, który ma doświadczenie marketingowe, i stosując język korzyści, sprzeda Twoją firmę na zewnątrz.
Jeśli zależy Ci na niskiej jakości artykułach i nieciekawych tekstach, to nie jest oferta dla Ciebie. Tworzymy wyłącznie unikalne artykuły, napisane wprawną ręką, które są ciekawe dla odbiorców i doskonale zoptymalizowane pod wyszukiwarki internetowe.
W naszym zespole posiadamy doświadczonych strategów oraz osoby z tak zwanym lekkim piórem, z wykształceniem polonistycznym i marketingowym, które przygotują dla Ciebie plan działania pod kątem tekstów i udowodnią Ci, że tylko jakość sprzedaje. Z powodzeniem doradzamy klientom w zakresie przyjmowanej strategii co do publikowanych treści – definiujemy odbiorców, dostosowujemy język komunikatu, przygotowujemy treść i pomagamy w jej publikacji.
Sięgnij po teksty, które sprzedają!
Agencja DirtyDot na co dzień współpracuje z klientami z różnych branż. Mamy doświadczenie we wdrażaniu stron internetowych, a także dedykowanych serwisów contentowych, które mają wesprzeć działania sprzedażowe i wizerunkowe firm w internecie. Obsługujemy blogi firmowe, kanały social media, a także przygotowujemy kampanie reklamowe.
Profesjonalny copywriting to:
- atrakcyjne treści, które przyciągną odbiorców, czyli Twoich potencjalnych klientów
- teksty poprawne językowo i mocne marketingowo
- wsparcie dla pozycjonowania, co przełoży się na wyższą pozycję w Google
- gwarancja unikalności, każda treść tworzona indywidualnie (bez naruszania praw autorskich)
- wymierne korzyści marketingowe, jak budowanie wizerunku eksperta i zwiększenie świadomości marki
Czym się zajmujemy:
- strategią i koncepcją contentową
- tworzeniem i redakcją tekstów
- pisaniem artykułów content marketingowych
- wdrożeniem i prowadzeniem blogów
- komunikacją social media
- tworzeniem newsletterów do e-mail marketingu
- wymyślaniem nazw, sloganów i haseł reklamowych
- redakcją i korektą tekstów
Pogotowie Tekstowe
Oprócz przygotowywania treści na strony internetowe, do kampanii reklamowych, do folderów i ulotek, prowadzimy również Pogotowie Tekstowe. Jeżeli nie podobają Ci się treści na Twojej stronie, na blogu lub inny copywriter nie zrealizował zlecenia zgodnie z wytycznymi, naprawimy to! W ramach Pogotowia Tekstowego proponujemy profesjonalną redakcję i korektę tekstów przy krótkim czasie realizacji.
Przykładowy cennik usługi copywritingu:
- teksty ofertowe na stronę www – od 95 zł
- artykuły premium (specjalistyczne) – od 120 zł
- artykuły na bloga, poradniki – od 70 zł
- opis produktu – od 45 zł
- teksty reklamowe (na ulotkę, do folderu) – od 90 zł
- treść newslettera – od 140 zł
Ceny netto dotyczą 1000 zzs = 1000 znaków ze spacjami.
Podany powyżej cennik copywritera nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest publikowany tylko w celach informacyjnych. Ceny mogą się różnić w zależności rodzaju treści (tekst prosty lub specjalistyczny), od branży, dostępności i dostarczenia materiałów, na jakich ma pracować copywriter. W przypadku większych lub stałych zleceń, cena podlega negocjacjom.