Pozycjonowanie
Bo sama estetyka nie wystarczy aby zaistnieć w internecieW DirtyDot uważamy jednak, że w chwili obecnej dwoma najważniejszymi czynnikami jest optymalizacja serwisu (w skrócie dostarczenie treści i opracowanie strony jak najbardziej przyjaznej użytkownikowi i pośrednio wyszukiwarce), po drugie popularność witryny – ilość wartościowych odnośników z treściowo zbieżnych portali kierujących do danej strony. Dlatego nasza usługa to nie próba ingerencji w algorytm Google, ale przede wszystkim doprowadzenie do sytuacji, kiedy poszukujący usługi, produktu lub wiadomości, trafi własnie do Ciebie, bo tego oczekuje.
Przedstawiając bardziej obrazowo sytuację: wyobraź sobie, że jesteśmy wielkim billboardem na ulicy, a Ty oferujesz rewolucyjne leki na przeziębienie. Jako billboard potrafimy się przemieszczać i wyświetlać Twoją ofertę jedynie osobom z katarem, nie pokażemy się jednak nikomu, kto szuka np. butów sportowych. I to czyni DirtyDot wyjątkowym.
Budowanie popularności witryny podzieliliśmy na etapy:
- I etap – optymalizacja serwisu, reedycja treści i dopasowanie do wybranych słów kluczowych, instalacja programów badających skuteczność przeprowadzonych działań (czas trwania: do 3 tygodni)
- II etap – tworzenie tekstów, typowanie mediów, katalogów, blogów (czas trwania: do 1 tygodnia)
- III etap (główny) – zdobywanie, tworzenie backlinków (popularności) serwisu (czas trwania: do maks. 6 miesięcy)
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, opracowaliśmy znacznie bardziej skuteczny model współpracy z platformami sprzedażowymi, oparty nie tyle na pozycjach konkretnych słów kluczowych, ale na długofalowej współpracy budującej wartościowy ruch związany z niszami oraz produktami. Dzięki takiemu podejściu, nie uzależniamy sprzedaży od wyników organicznych zaledwie kilku fraz, a możliwe jest opracowanie długofalowej strategii stymulacji sprzedaży w Internecie. O dokładniejszych warunkach można przeczytać tutaj.
Ile może kosztować pozycjonowanie z DirtyDot?
Każdy serwis jest inny, na wycenę wpływa wiele czynników:
- wiek i historia domeny
- technologia wykonania (nie pozycjonujemy stron opartych jedynie na technologii Flash)
- struktura serwisu (czy pozycjonowane frazy mają swoje dedykowane podstrony itp.)
- konkurencyjność słów
Prostsze frazy lokalne zawierające nazwy miast mogą kosztować od kilkudziesięciu złotych miesięcznie. Pozycjonowanie bardziej konkurencyjnych słów to koszt rzędu kilkuset/kilka tysięcy złotych miesięcznie. Zapraszamy do kontaktu.