Audyt SEO

Porządki zaczynamy od siebie

Co to jest audyt seo?

 

Internet w wielu branżach to jeden z najważniejszych kanałów umożliwiających pozyskanie klienta i prowadzenia komunikacji marketingowej z użytkownikiem. Do wykorzystania jest wiele narzędzi, które w mniej lub bardziej kosztowny sposób pozwalają osiągnąć cel. Nasza usługa polegająca na przeprowadzeniu audytu SEO umożliwia zwiększenie zasięgu dotarcia do klienta w relatywnie tani sposób poprzez:

  • wskazanie błędów w konstrukcji strony, przez które Twój serwis nie pojawia się wysoko w wyszukiwarce Google na frazy związane z profilem działalności firmy,
  • zasugerowanie rozwiązań do ww.,
  • opcjonalnie możemy przeprowadzić modyfikacje i wdrożyć rekomendowane rozwiązania na Twojej stronie.

Co możesz zyskać, zlecając nam audyt optymalizacji strony?

  • wzrost pozycji na interesujące nas frazy w wyszukiwarce Google,
  • wzrost pozycji słów kluczowych z tzw. long tail (długi ogon) – bardzo wartościowego sprecyzowanego ruchu,
  • zwiększenie pozytywnego doświadczenia użytkownika z pobytu na stronie,
  • dowiesz się, jakie działania były podejmowane na Twojej domenie i czy ewentualnie takie działania mogą szkodzić.

 

 

 

efekt poprawnego wdrożenia audytu seo

Jakie informacje zawiera nasz audyt SEO?

 

1. Wstępne informacje:

  • analiza poprawności kodu źródłowego,
  • analiza indeksacji podstron serwisu,
  • ocena map strony oraz pliku robots.txt.

2. Tytuły stron (title):

  • analiza strony głównej,
  • analiza podstron,
  • tytuły stron wyszukania,
  • tytuły produktowe (w przypadku sklepów internetowych),
  • tytuły kategorii produktów (w przypadku sklepów internetowych).

3. Opis strony (meta name “description”):

  • opis strony głównej,
  • opis podstron,
  • opis produktowy (w przypadku sklepów internetowych),
  • opis kategorii produktów (w przypadku sklepów internetowych).

4. Konstrukcja URL.

5. Nawigacja.

6. Treść oraz konstrukcja nagłówków HX:

  • treść i nagłówki na stronie głównej,
  • treść i nagłówki na podstronach,
  • treść i nagłówki na stronach produktowych (w przypadku sklepów internetowych),
  • treść i nagłówki na stronach kategorii produktowych (w przypadku sklepów internetowych),
  • grafiki.

7. Inne uwagi dotyczące zawartości serwisu:

  • serwisy społecznościowe,
  • rel=canonical do stron sortowanych (paginacja).

8. Analiza widoczności w Google:

  • określenie najbardziej popularnych słów kluczowych dla strony,
  • określenie najbardziej korzystnych fraz dla kategorii (w przypadku sklepów internetowych),
  • określenie najbardziej korzystnych fraz produktów,
  • określenie najlepszych kombinacji dla fraz.

9. Analiza linków przychodzących:

  • określenie ogólnych ilości,
  • dywersyfikacja anchorów (tekstów zakotwiczenia),
  • pochodzenie linków przychodzących.

Ile to może kosztować

poprowadzimy Cię krok po kroku
WYCEŃ