Audyt SEO
Porządki zaczynamy od siebieCo to jest audyt seo?
Internet w wielu branżach to jeden z najważniejszych kanałów umożliwiających pozyskanie klienta i prowadzenia komunikacji marketingowej z użytkownikiem. Do wykorzystania jest wiele narzędzi, które w mniej lub bardziej kosztowny sposób pozwalają osiągnąć cel. Nasza usługa polegająca na przeprowadzeniu audytu SEO umożliwia zwiększenie zasięgu dotarcia do klienta w relatywnie tani sposób poprzez:
- wskazanie błędów w konstrukcji strony, przez które Twój serwis nie pojawia się wysoko w wyszukiwarce Google na frazy związane z profilem działalności firmy,
- zasugerowanie rozwiązań do ww.,
- opcjonalnie możemy przeprowadzić modyfikacje i wdrożyć rekomendowane rozwiązania na Twojej stronie.
Co możesz zyskać, zlecając nam audyt optymalizacji strony?
- wzrost pozycji na interesujące nas frazy w wyszukiwarce Google,
- wzrost pozycji słów kluczowych z tzw. long tail (długi ogon) – bardzo wartościowego sprecyzowanego ruchu,
- zwiększenie pozytywnego doświadczenia użytkownika z pobytu na stronie,
- dowiesz się, jakie działania były podejmowane na Twojej domenie i czy ewentualnie takie działania mogą szkodzić.
Jakie informacje zawiera nasz audyt SEO?
1. Wstępne informacje:
- analiza poprawności kodu źródłowego,
- analiza indeksacji podstron serwisu,
- ocena map strony oraz pliku robots.txt.
2. Tytuły stron (title):
- analiza strony głównej,
- analiza podstron,
- tytuły stron wyszukania,
- tytuły produktowe (w przypadku sklepów internetowych),
- tytuły kategorii produktów (w przypadku sklepów internetowych).
3. Opis strony (meta name “description”):
- opis strony głównej,
- opis podstron,
- opis produktowy (w przypadku sklepów internetowych),
- opis kategorii produktów (w przypadku sklepów internetowych).
4. Konstrukcja URL.
5. Nawigacja.
6. Treść oraz konstrukcja nagłówków HX:
- treść i nagłówki na stronie głównej,
- treść i nagłówki na podstronach,
- treść i nagłówki na stronach produktowych (w przypadku sklepów internetowych),
- treść i nagłówki na stronach kategorii produktowych (w przypadku sklepów internetowych),
- grafiki.
7. Inne uwagi dotyczące zawartości serwisu:
- serwisy społecznościowe,
- rel=canonical do stron sortowanych (paginacja).
8. Analiza widoczności w Google:
- określenie najbardziej popularnych słów kluczowych dla strony,
- określenie najbardziej korzystnych fraz dla kategorii (w przypadku sklepów internetowych),
- określenie najbardziej korzystnych fraz produktów,
- określenie najlepszych kombinacji dla fraz.
9. Analiza linków przychodzących:
- określenie ogólnych ilości,
- dywersyfikacja anchorów (tekstów zakotwiczenia),
- pochodzenie linków przychodzących.