Google Ads

Linki sponsorowane to rekordziści prędkości.

Kampanie linków sponsorowanych (Google Ads) od wielu lat umożliwiają najszybsze zaistnienie firmy w Internecie i wykorzystanie tego kanału w celu zwiększenia sprzedaży, pozyskania nowych klientów czy wykreowaniu wizerunku w sieci.

Zaletą Google Ads jest nieinwazyjność oraz mocne sprofilowanie – linki wyświetlą się osobom, które poszukują frazy związanej z profilem firmy czy produktem, omijając przypadkowe osoby poszukujące innych informacji.

Reklamy AdWords – poznaj zalety:

  • płatność jedynie za interakcje z reklamą – wejścia na stronę,
  • szybkie efekty – linki sponsorowane zaczynają się wyświetlać niemal natychmiast (po akceptacji moderatorów Google),
  • pełna kontrola wydatków – rozliczenia odbywają się na podobnej zasadzie, jak w przypadku telefonii prepaid (mając określoną kwotę do wydania nie musisz obawiać się przekroczenia kosztów),
  • w przeciwieństwie do usługi pozycjonowania, Adwords umożliwia promocje produktów, usług i marki w znacznie bardziej szerokim zakresie poprzez tworzenie dedykowanych kampanii dla grup produktowych, wydarzeń czy akcji promocyjnych,
  • dzięki remarketingowi dostajesz narzędzie dotarcia do wszystkich potencjalnych klientów, którzy opuścili Twoją witrynę,
  • możliwość wyświetlania reklam graficznych w sieci partnerskiej Google.

Oferujemy budowę kampanii linków kontekstowych, stały monitoring oraz optymalizacje wyników. O głównych założeniach kampanii linków sponsorowanych AdWords, badaniu skuteczności można poczytać w artykule poświęconym wskaźnikowi konwersji.

Ile to może kosztować

poprowadzimy Cię krok po kroku
WYCEŃ
0/5 (0 Reviews)